Halloween!

1 november 2016 - West Yorkshire, Verenigd Koninkrijk

Hallo! Weer een hele leuke week achter de rug! Vorige week maandag met James bij het concert van The Lumineers geweest. Ik kende ze niet heel goed, maar het was het geld zeker waard! Superleuke avond gehad :)

Dinsdag ben ik samen met Patricia en Kate een dagje naar York gegaan. Om eerlijk te zijn vond ik deze plaats bijna nog mooier dan Londen. Zeker een aanrader! We hebben de Clifford's Tower beklommen en zijn bij de York Minster geweest. Ook hebben we de chocoladewinkel bezocht en hebben we rondgelopen in het centrum. 's Avonds zijn we uit eten geweest in een Chinees restaurant vanwege Will's verjaardag.

Vrijdag begon het halloweenweekend! Ik had er best veel zin in omdat wij in Nederland nooit echt Halloween vieren, en hier is het best groot. Alle winkels zijn helemaal in halloweenstyle en in elke club werden halloweenfeesten georganiseerd. In de Venue werd een spooktocht georganiseerd. Het was best creepy haha, helemaal omdat deze studentenaccommodatie vroeger een ziekenhuis was voor geestelijk beperkte mensen. Wel veel geleerd over hoe het hier vroeger uit zag. Daarna zijn we met een grote groep naar Tokyo gegaan. Echt leuk om te zien dat mensen zoveel moeite doen voor een outfit.

Zaterdag ben ik met James meegegaan, hij woont ongeveer een uurtje hier vandaan. Hij had mij uitgenodigd om een weekendje met hem mee te gaan omdat hij wist dat ik mijn familie soms erg mis. Was heel leuk om even een familie om me heen te hebben, en iedereen ontving mij met open armen. Op zaterdag zijn we ook nog naar een voetbalwedstrijd geweest. Zaterdagavond hebben we Halloween gevierd in zijn dorp.

Zondagavond werd er een halloweenfeest georganiseerd in de Venue, dus daar zijn we met z'n allen naartoe gegaan.

Gisteravond was het officieel Halloween, en het was zeker waard om dit een keer mee te maken! Iedereen had superveel moeite gedaan om er goed uit te zien, en het was gezellig druk in de clubs :) Xx

1. Opa Timmermans:
    1 november 2016
    Ha die Rebecca. Gelukkig dat je zoveel mee maakt in Engeland. En je hebt vrienden bij de vleet als ik het zo lees.
    Mijn moeder zou zeggen: "Wel je best doen hoor!", maar dat durf ik niet tegen jou te zeggen, want ik weet dat je dat doet. Groetjes Opa
  2. Tante Ella:
    2 november 2016
    Ha stoer nicht(je) van mij
    Wat fijn om te lezen dat je zoveel plezier en vrienden hebt. Geniet er vooral van en laat ons blijven meegenieten...Ik kan me voorstellen dat je Thuis mist,maar voor je het weet ben je weer thuis en mis je Engeland.....Ik wens je de komende tijd veel plezier toe en Gods Zegen...
    Veel liefs tante ELLA
  3. Oom Bert:
    2 november 2016
    Blijkbaar mis ik iets: je ging met Patricia en Kate uit eten vanwege Will's verjaardag..?
  4. Liny Kraak-Timmermans:
    3 november 2016
    Wij missen jou ook !! Het is alweer november en voor je het weet is het Kerst en ben je weer thuis (dan moet ik eerst wel je bed leeghalen, want daar ligt nu kleding die niet in de kast past. Bovendien is er plank in de kast naar beneden gestort.)
    Daniel is weer aan het werk in Alkmaar. Nog veel plezier met je vrienden en tot gauw. Liefs vanuit Den Helder, mama
  5. Tante Ina:
    13 november 2016
    Super fijn dat je zo geniet en dat je veel vrienden hebt. Geniet er van.
    hier is st maarten geweest en er zijn maar 10 kindertjes geweest.
    liefs en knuffel van tante Ina