International Food and Culture Festival, weekendje weg met de Christian Union en Liverpool :)

14 november 2016 - Fenay Bridge, Verenigd Koninkrijk

Hallo! Twee weken om in te halen en te schrijven over wat ik allemaal heb gedaan. Vorige week woensdag was het International Food and Culture Festival. Tijden dit festival, dat plaatsvond op school, konden internationale societies hun land promoten met een kraampje met eten uit hun eigen land. Daarnaast konden ze optredens geven om hun cultuur duidelijk te maken. Omdat ik de module Events Operations Management doe, kregen wij de opdracht om dit festival te organiseren. Het voorbereiden en helpen op de dag zelf was heel erg leuk! Ik zat zelf in de groep 'Participants and Liaison', wat inhoudt dat wij moesten zorgen dat alle societies ingeschreven werden en een bandje kregen, en dat alle optredens op tijd konden beginnen. Daarnaast waren wij er verantwoordelijk voor de societies het naar hun zin hadden. Heb er echt ontzettend veel van geleerd en het was een hele leuke ervaring!

Vorig weekend ben ik een weekendje weg geweest met de Christian Union. We vertrokken op vrijdagavond naar Harby, waar ons 'kamphuis' was. Daarnaast hadden we vrijdagavond een meeting, wat eigenlijk gelijk staat aan een kerkdienst. Op zaterdag hadden we twee meetings, eentje in de ochtend en eentje in de avond, en we hebben een wandeling gemaakt. Verder hebben we vooral veel en lekker gegeten :) En zondag was er nog een meeting en zondagmiddag gingen we weer terug naar Huddersfield. Ik vond het erg leuk om mee te maken, ook al denken zij heel anders over het geloof dan ik. Aan de andere kant is dit ook weer heel erg interessant. Ik kende bijna iedereen die meeging maar het was heel leuk om ze beter te leren kennen!

Afgelopen week niet heel veel gebeurd, behalve dat we uit zijn geweest op woensdagavond (gelukkig ben ik iedere donderdag vrij haha). Zaterdag een dagje naar Liverpool geweest samen met Kate, Patricia en Ben. We hebben vier verschillende musea bezocht (omdat ze toch allemaal gratis waren): World Museum, Maritime Museum, International Slavery Museum en Tate Liverpool. Was heel erg interessant. Daarnaast zijn we op Albert Dock, bij de haven, geweest. Hier hebben we gewoon rondgelopen en een beetje geshopt. Een hele leuke dag gehad!

Vandaag voor het eerst 'gesport' sinds ik hier ben, we gingen tafeltennissen :) Deze week Reading Week, wat gelijk staat aan vakantie. Ga dus keihard werken om al mn opdrachten af te krijgen! Byee xx

1. Liny Kraak-Timmermans:
    14 november 2016
    Leuke verhalen schrijf je over al je belevenissen. Tot gauw, mama
  2. Opa Timmermans:
    15 november 2016
    Hoy Rebecca, Fijn dat je het zo naar de zin hebt. Ik krijg het idee dat je helemaal niet terug wilt! Hoe is het met het sporten gegaan?
    Veel plezier daar nog en vergeet je studie niet. Groetjes Opa
  3. Tante Ella:
    15 november 2016
    Ha Rebecca,

Wat fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt....Je verhalen zijn erg leuk om te lezen.Succes van de week met je opdrachten.Tot gauw,
    Tante Ella
  4. Tante Ina:
    23 november 2016
    Fijn dat je het naar je zin hebt. Succes met je studie. Leuk om je verhalen te lezen. Dag dag,
    tante Ina