LONDON :D

23 oktober 2016 - Almondbury, Verenigd Koninkrijk

Heyhey! Superveel leuke dingen gedaan de afgelopen week. Vorige week donderdag was de Exchange Student Welcome Party. Het was heel leuk om alle andere mensen te ontmoeten die hetzelfde doen als ik.

Daarnaast was Alex, een van mijn flatmates, vorig weekend jarig. We gingen om het te vieren uit eten in Gringo's, een Mexicaans restaurant. Maandag en dinsdag twee rustige dagen gehad.

Woensdag vertrok ik vroeg in de ochtend naar Londen! Ik had echt heel lang hiernaar uitgekeken. Woensdagmiddag ben ik bij Wicked (de musical) geweest, dit was al heel lang een droom van mij dus dat was echt heel gaaf! Ook heb ik de Big Ben en de Londen Eye bezocht. Daarna afgesproken met Maranne, een van mijn klasgenoten van vorig jaar. Zij doet hetzelfde als ik alleen dan vlakbij Londen. Superleuk om haar ook weer even te zien en spreken. We hebben gegeten in een Jamie Oliver restaurant, en daarna ben ik met haar meegegaan naar haar kamer. We hebben onze vliegtickets geboekt voor Dublin en Glasgow, dus ik kan nu officieël zeggen dat ik Ierland en Schotland ga bezoeken in December!! <3

Donderdag had ik afgesproken met Isabel en Larissa, was zo fijn om eindelijk weer wat mensen van thuis te zien! Samen zijn we naar Covent Garden, Leicester Square en Camdenlock Market geweest. Verder heb ik de Tower Bridge en Harrods bezocht.

Vrijdag ben ik naar het National History Museum geweest en daarna ben ik naar Hyde Park geweest voor het Peter Pan standbeeld :) Heb echt leuke dagen gehad!

Gisteravond ben ik met James en Chelsea naar Leeds gegaan, naar een optreden van plaatselijke bands. Daarna zijn we hier uit gegaan. Was een superleuke avond!

Helaas is het nu weer tijd voor school, wat natuurlijk ook heel belangrijk is haha. Morgenavond ga ik naar het concert van the Lumineers, alleen maar leuke dingen dus! :) xx

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Opa Timmermans:
    24 oktober 2016
    Doei Rebecca, Prima. ga maar mooie dingen zien en maak er een leuke tijd van. Natuurlijk moet je wel wat leren daar!!!!!!!!!!!!!!! Ook dank voor de mooie foto's die we te zien krijgen. Wens je het beste en tot een volgende keer Groetjes Opa
  2. Liny Kraak-Timmermans:
    Goedemorgen,
    jammer hé, dat je af en toe naar school moet na al die geweldige dagen. Mooie foto's! Geniet van de komende tijd, het allerbeste en groetjes van ons!!
    xxx mama
  3. Oom Bert:
    24 oktober 2016
    Weet je zeker dat je nog terug wilt komen..?
  4. Tante Ella:
    Goedemiddag

Meis ,wat heb jij veel te genieten.... Veel succes met leren en plezier hebben.Oja, gefeliciteerd met Oom Henk!
  5. Tante Ina:
    13 november 2016
    Fijn dat je zo geniet, veel succes met leren.