Lake District en Manchester Christmas Market

4 december 2016 - Kirkburton, Verenigd Koninkrijk

Heyhey! Superdruk met school, daarom weinig tijd om te schrijven. Tijdens de Reading Week geprobeerd om zoveel mogelijk voor school te doen, wat redelijk gelukt is.

In het weekend van de Reading Week ben ik naar Lake District geweest, wat echt heel erg gaaf was! Het was al heel lang iets wat op mijn lijstje stond om te gaan bezoeken, en het was het zeker waard. We hebben een boottocht gedaan over een van de meren en verder hebben we gewandeld. Foto's volgen nog!

De rest van de week weer superveel voor school gedaan, en vorige week vrijdagavond was Big Church Live. Dit is vergelijkbaar met de Jongerendag (voor de mensen die dit kennen), maar dit was maar 2,5 uur en geen hele dag. Was wel heel leuk :) Het was ook Kate's naamdag, omdat ze uit de Tsjechische Republiek komt is het voor haar heel normaal om dit te vieren. Daarom zijn we met zn allen uit geweest.

Vorige week zaterdag ben ik met James en Kate naar de Christmas Markets geweest in Manchester. Dit is echt een grote kerstmarkt waar je van alles kan kopen, ook heel veel verschillende soorten eten uit verschillende landen.

De afgelopen week alleen maar bezig geweest met school, en dit zal de komende twee weken niet heel anders zijn. Kan niet geloven dat de tijd zo snel gaat! Nog maar twee weken les, dan een weekje reizen met Maranne (waar ik echt heel veel zin in heb!) en dan alweer naar huis. Aan de ene kant heb ik wel echt zin om weer naar huis te gaan, maar afscheid nemen van iedereen hier wordt ook wel moeilijk :( Xx

1. Opa Timmermans:
    4 december 2016
    Dag Rebecca, Zit even op zondag achter dit apparaat. Fijn dat je het naar de zin hebt. En dat je zoveel van het land kunt zien. Geniet maar zoveel mogelijk. Daarbij natuurlijk niet vergeten dat er wat van de lessen in dat hoofd van je moet komen! (Grapje)
    Hartelijk groet van opa
  2. Liny Kraak-Timmermans:
    5 december 2016
    Ben benieuwd naar de foto's! Bewaar alle mooie momenten en plaatsen in je hart. Succes met de laatste (zware??) lootjes.
    Liefs van ons.
  3. Tante Ella:
    5 december 2016
    Hallo Rebecca,
    even tijd om je wat te mailen tussen drukke werkzaamheden door....Veel sterkte de komende tijd en geniet van alles wat je ziet en meemaakt... Bewaar de goede dingen in je hart.Hoop je snel weer te zien,Liefs Tante Ella en Oom Bert
  4. Tante Ina:
    11 december 2016
    Hoi Rebecca,
    heel veel succes met alles.
    En geniet van alles.
    liefs en knuffels tante Ina en oom Willem