Carnage :)

11 oktober 2016 - Kirkburton, Verenigd Koninkrijk

Hey! Ondertussen ben ik helemaal bekend geraakt met alles op de universiteit. Alles is hier heel goed geregeld! Er is een bibliotheek van 6 verdiepingen, waar studenten voor onbeperkte tijd boeken kunnen lenen. Dit scheelt echt voor mij, omdat ik nu geen schoolboeken hoef te kopen. Inmiddels klopt mijn rooster ook helemaal, nu alleen nog wachten op goedkeuring van al mijn vakken van de examencommissie op InHolland.

Omdat we best veel samen moeten werken op school leer ik gelukkig ook snel mensen kennen! Het is namelijk best lastig om mensen te leren kennen omdat ik telkens met andere mensen les heb.

Donderdag met Ed naar Manchester geweest. We zijn daar naar de bioscoop geweest, naar de film The Girl On The Train. Echt een aanrader! Daarna hebben we rondgelopen in het centrum.

Iedere donderdagavond heb ik een meeting met de Christian Union, hier wordt het Small Groups genoemd, maar eigenlijk is het hetzelfde als catechese. Vind het wel heel leuk om zoiets weer een keer te doen :)

Zondagavond was het hoogtepunt van de week: Carnage, Carnage houdt in dat je met een hele grote groep jongeren naar 5 verschillende clubs gaat binnen je eigen stad. Het wordt binnen heel Engeland gedaan. Wij zijn dus met z'n allen binnen Huddersfield gebleven, het was echt heel gezellig! Je kan hier veel beter uitgaan dan in Den Helder haha. Nja dit was wel ongeveer hoe mijn week eruit zag! Byee xx

1. Tante Ina:
    11 oktober 2016
    Fijn dat alles zo goed gaat, succes met alles.
    Groetjes tante Ina
  2. Opa Timmermans:
    12 oktober 2016
    Ha die Rebecca, Fijn dat het goed gaat en je prima kunt opschieten met andere studiegenoten. Probeer maar zo veel mogelijk daar van de omgeving te zien. Het moet er mooi zijn!
    Van mij hartelijke groeten, opa
  3. Tante Ella:
    Ha Rebecca,
    Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt,geniet ervan en heb veel plezier!!!
    Groetjes tante Ella
  4. Opa Timmermans:
    12 oktober 2016
    Hartelijk dank voor de kaart. Vond het leuk die van je te ontvangen.
    GroetjesOpa
  5. Liny Kraak-Timmermans:
    13 oktober 2016
    He Rebecca,

je superleuke kaart is aangekomen (dank je wel!!).
    Geniet van alles wat er op je pad komt.
    Liefs van ons, mama, papa, Nathalie & Joost, Daniel
  6. Oom Bert:
    13 oktober 2016
    Bedankt voor de kaart! Fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!
  7. Tante Ina:
    20 oktober 2016
    Hoi Rebecca, bedankt voor de kaart, heel mooi.