Eerste lesweek

4 oktober 2016 - Leeds, Verenigd Koninkrijk

Hallo! Inmiddels zit de eerste lesweek er alweer op. De lessen zijn prima te volgen. Gelukkig heb ik geen docenten met hele erge accenten. De leukste module vind ik Events Organisations Management. Bij deze module moeten we het International Food & Culture Festival organiseren dat ieder jaar plaatsvindt op school.

Verder heb ik deze week niet heel veel gedaan. We zijn een paar avonden met z'n allen naar de venue geweest. Vrijdagavond was er een Foam Party in de Venue, was heel leuk om een keer zoiets mee te maken :)

Zaterdag ben ik met Valquiria naar Leeds geweest. We zijn naar het Leeds City Museum en de Leeds Cathedral geweest. Bijna alle musea in Engeland zijn gratis, dus dat is heel fijn.

Zondagavond zijn we met z'n allen naar Wetherspoons geweest. Ze hebben daar echt superlekker en goedkoop eten! Gisteravond hebben we de verjaardagen van Valquiria, Alex en Will gevierd, omdat ze allemaal deze maand jarig zijn :) En helaas moesten we daarna afscheid nemen van Valquiria omdat ze terug naar Brazilië gaat :(

Druk bezig met trips plannen naar Londen, Manchester en Liverpool! Over twee weken ga ik naar Londen, superveel zin in :) Byebye xx

1. Opa Timmermans:
    4 oktober 2016
    Hoi Rebecca,
    Fijn dat je het naar de zin hebt. En dat je veel kunt zien van Engeland. Ook begrijp ik dat de lessen leuk zijn. Ben daar blij om. Ook leuke foto's, maar wie is wie? Veel succes en hartelijke groeten van opa
  2. Liny Kraak-Timmermans:
    7 oktober 2016
    Hoi Rebecca,

leuk zo'n blog. Nog veel plezier met je vrienden.

Liefs,
    mama en papa
  3. Tante Ina:
    9 oktober 2016
    Fijn dat alles zo goed gaat. Leuk dat wij je kunnen volgen.
    Succes met alles en veel plezier.
    groetjes