Eerste weekend

11 september 2016 - Kirkburton, Verenigd Koninkrijk

Het eerste weekend zit er alweer bijna op! Echt een heel leuk weekend gehad met dank aan Isabel :)

Vrijdag zijn we naar de Art Gallery in Manchester geweest, en daarna zijn we door China Town gelopen. Vooral de Art Gallery was heel gaaf, ze hadden een expositie over fashion. Daarna de hele dag geshopt. Het blijft lastig om te wennen dat ze hier links rijden!

Het valt me op hoe vriendelijk de mensen hier zijn, zouden ze in Nederland nog een voorbeeld aan moeten nemen. Je kan met alle vragen bij iedereen terecht, en ze zullen je helpen voor zover ze kunnen. Daardoor voel ik me echt welkom hier.

Zaterdag van Manchester naar Huddersfield gereisd. Wat een gedoe om hier te komen. De bus die wij nodig hadden om bij m'n accommodatie te komen reed niet, dus we moesten met een andere bus, om daarna nog 20 minuten te moeten lopen. En met zoveel zware koffers en tassen is dit niet heel chill. M'n kamer is echt heel leuk! En ook nog best groot. Wat vooral leuk is aan deze campus is The Venue. Dit is zegmaar een bar met pool- en tafeltennistafels, en studieruimte. Zaterdagavond werd hier ook een welkomsfeestje georganiseerd voor alle studenten van de campus, waardoor ik één avond al behoorlijk wat mensen ken hier.

Vanmorgen Isabel afgezet bij het vliegveld. Wat ik de komende week ga doen weet ik nog niet, het is jammer dat er in mijn flat pas 1 ander meisje is ingetrokken waardoor het hier heel stil is. Ik hou jullie op de hoogte! x

1. Opa Timmermans:
    12 september 2016
    Ik lees het al, je vermaakt je daar prima. En de foto's zijn erg mooi.
    De hartelijke groeten van mij. Doei