first week

15 september 2016 - Thunder Bridge, Verenigd Koninkrijk

Heey! Inmiddels zijn we met 5 mensen in onze flat. 2 van de meiden hier zijn al bezig met hun master, waardoor ze behoorlijk wat ouder zijn dan ik, waardoor ik ze weinig spreek of zie. De andere twee meiden zijn echt heel aardig, en omdat we alle drie exchange students zijn, gaan we veel met elkaar om. Alexandria komt uit Amerika en Caroline komt uit Frankrijk. Het is heel leuk om op deze manier andere culturen te leren kennen. We koken ook iedere avond samen, dus dat is ook heel gezellig!

De afgelopen week was vrij rustig, we zijn binnen Huddersfield gebleven. Gisteren had ik mijn Welcome Meeting op de uni. We kregen een rondleiding door de school en de professor heeft ons uitgelegd hoe we onze modules kunnen kiezen. Hij vertelde ons dat we eigenlijk alles kunnen kiezen wat we willen, dus dat maakt het heel moeilijk om te kiezen. Zodra ik hierover uit ben horen jullie het van mij!

De feestjes blijven leuk hier. Ben heel erg blij dat ik hier zit en niet in een andere studentenaccommodatie, omdat er allemaal dingen worden georganiseerd hier. See ya! x

1. Opa Timmermans:
    16 september 2016
    Heel veel groetjes van opa
  2. Tante Ina:
    16 september 2016
    Fijn dat je al aansluiting hebt, gezellig samen koken. Succes met het uitkiezen van de modules. Fijn weekend, groetjes van tante Ina