Fresher's week :)

26 september 2016 - West Yorkshire, Verenigd Koninkrijk

Heyy! Afgelopen week was de Freshers Week, en dat houdt in de hele week feesten en nieuwe mensen leren kennen. De week begon met de UV party. Iedereen kreeg glowsticks en kon zich laten schminken met glow-in-the-dark verf.

Op maandag was de Freshers Fair. Tijdens deze markt werden alle societies gerepresenteerd. Ik heb mij aangemeld voor de Gymanstics Society, de Christian Union en de Musical Theatre Society. Omdat we allemaal moe waren maandagavond, besloten we gezellig met z'n allen film te gaan kijken in de cinema room.

Dinsdagavond gingen we uit in het centrum van de stad. Er zijn hier ongeveer 6 grote uitgaansgelegenheden, dus genoeg keuze! Wij zijn naar Tokyo gegaan, omdat hier een feest werd georganiseerd.

Woensdag was een vrij rustige dag. Donderdag had ik een meeting op school met mijn coördinator. Samen met hem heb ik mijn modules uitgekozen en mijn rooster gemaakt. Ik heb gekozen voor de volgende modules: Introduction to Air Transport, Events Operations Management, Sport, Leisure and Recreation Management, Environmental Management, Special Interest Tourism en Destination Marketing and Management.

Donderdagavond was HudComedy. Omdat William en ik de enige waren met kaartjes gingen we samen. Tijdens deze avond in het theater kwamen er 4 cabaretiers optreden. Het was echt leuk!

Vrijdag was de grote afsluiting van de Freshers Week. Er werd afgesloten met een groot festival: HudLive. Er was een groot podium en waren optredens van verschillende artiesten.

Zaterdag en zondag waren vrij rustig, we zijn op de campus gebleven en hebben films gekeken of zijn wat gaan drinken en poolen in de Venue.

Zondag ben ik naar de kerk geweest. De Cristian Union organiseerde een ochtend waarin je kon kiezen naar welke kerk je wil gaan. Omdat ik deze ochtend een Nederlands meisje heb leren kennen, ben ik met haar meegegaan naar de Hope Church. Dit lijkt heel erg op mijn eigen kerk dus dat is erg fijn! We werden heel hartelijk ontvangen, en uitgenodigd voor een lunch met alle andere studenten van die kerk. Er zitten in die kerk ongeveer 25 andere jongeren, dus dat is ook erg leuk. Waarschijnlijk blijf ik bij deze kerk de komende drie maanden. Tijdens de lunch heb ik meer studenten leren kennen.

Dus dit is hoe mijn week er ongeveer uitzag. Vanmiddag m'n eerste lessen, ben benieuwd! x

1. Opa Timmermans:
    Dag Rebecca,
    Zo te lezen heb je het best naar de zin. Gelukkig heb je ook vrienden kunnen maken. Wat je rooster (lessen) betreft doe je best. Ik ben te oud om alles te snappen van die modules. De hartelijke groeten van mij. Doei
  2. Elroy Gortmans:
    Heyy Rebecca
    Leuk om te lezen dat je het naar je zin heb ook leuk om te horen dat iemand gevonden heb die ook Nederlands is. Zo te lezen heb je het lekker druk. Veel succes deze week met je school
  3. Tante Ina:
    26 september 2016
    Hoi Rebecca, zo dat was een drukke week. En het is gelukt met de modules uitzoeken, heel veel succes. Fijn dat je het naar je zin hebt.